
Dnes jsme vydali menší aktualizaci s pár důležitými opravami a vylepšeními. Můžete si ji STÁHNOUT.
Největší změna řeší dlouhodobý problém způsobující, že Ping(Odezva) byl vyšší než bylo nutné. Ping nyní bude o polovinu nižší než dřív, odezva by nyní měla být vysoká stejně jako v jiných hrách. Znatelně to ovlivňuje hru po síti, takže když kolíkujete základy budov nebo cvičíte nevolníky, uskuteční se to rychleji a plynuleji. Mělo by to usnadnit hry s hráči z různých krajů světa. Máte li zájem o technické detaily, zapomněli jsme vypnout Nagle algoritmus(TCP_NODELAY), způsobovalo to spojování menších paketů do větších, což způsobovalo zbytečné prodlevy.
Opravy:
Rovnováha:
Vylepšení:
Stále pracujeme na vylepšeních pro následující zásadní aktualizaci, která bude doufejme zahrnovat lepší ovládání jednotek a více samostatnější AI.
Nepřestávejte prosím hlásit jakékoli chyby. Mnoho chyb v posledních aktualizacích bylo opraveno právě díky odeslání crash reportu a další komunikaci prostřednictvím emailu.